Diese Seite verwendet technisch notwendige Cookies, die ohne Ihre Einwilligung gesetzt werden.
Außerdem möchten wir das „Matomo Cookie“ und „Adobe Analytics“ zur statistischen Analyse des Datenaufkommens verwenden. Mit Klick auf „Bestätigen“ willigen Sie in das Setzen des Matomo Cookies und in Adobe Analytics ein. Weitere Informationen finden Sie in den Datenschutzhinweisen.
Ablehnen Bestätigen
Gelöschter Nutzer

I still haven't received any answer

Hello,

I still haven't received any answer to my question (see here: https://forum.allianz.de/questions/how-can-we-contact-anyone-in-allianz-ag-who-speaks-a-language-other-than-german--2).

The matter is really quite simple, the only thign we need is somebody who is competent to talk about the insurance claim and who can speak English. Actually, even writng in English will do, we can solve the problem via e-maill.

Looking forward to hearing from You.

Maciej Gwarek

Richtige Antwort
2014-09-04T11:52:04Z
  • Allianz hilft
  • Donnerstag, 04.09.2014 um 13:52 Uhr
Hello Mr. Gwarek,

We have forwarded your request to the responsible for it. You will be contacted in the next few days in this regard.

Please be patient. Of course, the fellow will communicate the urgency again.

Best Regards
Sebastian
Wie hilfreich finden Sie diese Antwort?

Dateianhänge
    😄