Diese Seite verwendet technisch notwendige Cookies, die ohne Ihre Einwilligung gesetzt werden.
Außerdem möchten wir das „Matomo Cookie“ und „Adobe Analytics“ zur statistischen Analyse des Datenaufkommens verwenden. Mit Klick auf „Bestätigen“ willigen Sie in das Setzen des Matomo Cookies und in Adobe Analytics ein. Weitere Informationen finden Sie in den Datenschutzhinweisen.
Ablehnen Bestätigen
Gelöschter Nutzer

Bonus Drive Login Fail

Hi, it has been 3 months since my bonus drive app does not login anymore. I've tried to reset the password but I never receive the email. Can you support me please?
Richtige Antwort
2021-03-06T10:59:23Z
  • Samstag, 06.03.2021 um 11:59 Uhr
Hello Marina,

I am pleased that you are using BonusDrive! Of course, it is less nice that you are currently unable to log in.

The fastest way to get the support you want is to call my colleagues at BonusDrive. You can reach them Monday to Friday between 8 a.m. and 8 p.m. on the toll-free number 0800 4100 134.

Alternatively, we would be happy to forward your request to you by email. To do this, please send me your full contact details, your contract number and your username from the forum to allianzhilft.dialog@allianz.de

Best regards
Vanessa
Wie hilfreich finden Sie diese Antwort?
2 Kommentare
2021-03-11T11:24:05Z
  • Donnerstag, 11.03.2021 um 12:24 Uhr
  • zuletzt editiert von Franzi.
Hello Marina,

unfortunately we didn't received an email from you.

I therefore assume that you resolved your issue in a different way. If this isn't the case, you can contact us  any time.

Kind Regards
Corny
Wie hilfreich finden Sie diese Antwort?

Dateianhänge
    😄